sobota, 1 lutego 2014

Plan podróży 2014 - Luty

Luty 2014' - to kolejny miesiąc intensywnych podróży, ale też dla mnie szczególny, bowiem porwałem się na samotną wyprawę do Azji. Odwaga czy głupota ? Pytanie nasuwa się samo, ale pozostawiam bez odpowiedzi, bo chęć dotarcia na Filipiny, do Hong Kongu czy Brunei była silniejsza. Przy okazji złożyłem nieco bardziej rozbudowaną trasę co zapewne urozmaici podróż, odkryje przede mną nowe ciekawe miejsca i zapewne nie pozwoli mi się nudzić :-)


(połączenia wyłącznie lotnicze - czytamy w kolejności od dołu)

15 lotów, busy, pociąg, prom, wodolot i łodzie (+ komunikacja publiczna różnego rodzaju) - to środki transportu jakie przewidziałem na tą podróż. Nowe kraje (7): Arabia Saudyjska (tylko tranzyt), Filipiny (Manila, Puerto Princesa, Cebu), Chiny (Hongkong i Makau), Tajlandia (Bangkok), Malezja (wyspa Labuan na Borneo, Kota Kinabalu) i Brunei (Bandar Seri Begawan). A w drodze do / z Azji: Luksemburg, Włochy (Rzym i Mediolan) oraz Watykan (... w końcu za powodzenie wyprawy najlepiej pomodlić się w rezydencji papieża). 


Plan podróży (Europa - Azja) - Luty 2014'

Plan podróży (Azja) - Luty 2014'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)