czwartek, 25 lipca 2013

Kantor walutowy - Alor Bank

Na wymianę waluty mogę polecić Kantor Walutowy Alior Bank.

Zalety korzystania z Kantoru Walutowego:
- rejestracja w całości przez Internet, bez konieczności wychodzenia z domu
- bezpłatne rachunki w 14 walutach:
- darmowe przelewy wymienionych środków
- bez opłat (jeśli jest jakakolwiek transakcja w ciągi 6 miesięcy) za prowadzenie kart walutowych. Dostępne karty debetowe Mastercard do rachunków w trzech walutach EUR, GBP lub USD. Karta wyposażona w technolPayPassTM, umożliwia również płatności internetowe.




Zapewne dużym plusem jest bankowa gwarancja środków.
Co warte także uwagi możliwość wypłaty / wpłaty gotówki w walutach w każdym oddziale Alior banku.
Sam korzystam z konta od kilku miesięcy z powodzeniem, a jeśli chodzi o kartę posiadam taką w EUR. Przydaje się do zakupu np. biletów lotniczych, czy innych usług lub rzeczy w necie jeśli walutą transakcji jest EUR płacę dokładnie tyle co w ofercie, a nie tracę na przewalutowaniu.

Adres: www.http://kantor.aliorbank.pl/ (link). 

Jeżeli zdecydujesz się na założenie konta w Kantorze Walutowym i nie stanowi to dla Ciebie problemu wykorzystaj mój kod polecający: TQKVI0J37X99

PS. Polecenie działa w taki sposób, że za polecenie które będzie skuteczne otrzymam premie 20 PLN (tak jak otrzymał ktoś kto mnie polecił ten produkt, a ja z niego skorzystałem), a Ty będziesz mógł otrzymać Swój kod który bedziesz mógł polecić innym.

Polecam Kantor Walutowy Alior Bank nie dlatego, że mogę dodatkowo przy tym skorzystać, ale dlatego że jestem zadowolonym użytkownikiem (nigdy nie polecam wątpliwych usług). Kod może być użyty wielokrotnie.

3 komentarze:

  1. Osobiście ja kiedyś również korzystałem z usług tego kantoru internetowego i sprawował się całkiem nieźle. Jednak teraz przeszedłem na kartę wielowalutową https://www.igoriacard.com dzięki której mogę mieć wiele walut praktycznie na jednym koncie. Jest to bardzo wygodne w przypadku podróży zagranicznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat z tego kantoru nie miałam jeszcze okazji korzystać. Sama również wymieniam waluty ale najczęściej poprzez kantor online https://cinkciarz.pl/wymiana-walut ponieważ mi zależy na uzyskaniu dobrego kursu wymiany. Jeszcze przekonuje mnie to, że cała transakcja odbywa się błyskawicznie i oczywiście bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń

Masz coś do powiedzenia napisz :-)