środa, 14 lutego 2018

Marzycielska Poczta (Teheran) Iran - W 40 Dni Dookoła Świata - "Pocztówka z Podróży"

Na pokładzie Azerbaijan Airlines dotarłem z Baku (Azerbejdżan) do tajemniczego dla mnie Teheranu w Iranie. Miasto jak wiele na świecie, ale wyróżnia go pośród innych gościnność ludzi. Bądź co bądź uwikłany w konflikty zbrojne kraj, zwykle w pierwszej reakcji budzi powszechne obawy. A jak jest naprawdę ? Byłem zbyt krótko, aby napisać o tym książkę :-), ale wystarczająco długo, aby wyrobić sobie o nim swoje zdanie. Mam nadzieję, że znajdę czas aby uzasadnić to w poście już po podróży. 

Z dużego Urzędu Pocztowego wysłałem pierwsze pocztówki "W 40 Dni Dookoła Świata" w ramach Akcji "Pocztówka z Podróży" realizowanej dla dzieci z Marzycielskiej Poczty. 

"Swoim patronatem" podczas tej podróży objąłem Wszystkie dzieci z aktywnymi profilami wg stanu na początek lutego br. i wysyłam je do:  

01. Emilka Kocurek
02. Ewa Dąbrowska
03. Irmina Rychlicka
04. Julia Skonieczek
05. Katarzyna Krupa
06. Krystian Greneczko
07. Krzyś Majka
08. Kuba Ostasz
09. Lenka Krakowczyk
10. Maciej Oświeciński 
11. Martynka Kurek
12. Mateusz Halejcio
13. Monika Jadczak
14. Natalia Dobska
15. Natalia Sidło 
16. Nikola Kowalik
17. Paweł Majewski
18. Tobiasz Nowicki
19. Szymon Gromada
20. Wiktoria Gałka
21. Wiktoria Kępińska
22. Wiktoria Mering
23. - 30. Sponsorzy

Z zakupem kartek wiążą się długie poszukiwania pocztówek, których w końcu normalnie nie udało mi się kupić. Zakupiłem je od hosta (u którego mieszkałem), a ten posiadał ich sporo choć nie każda dosłownie nadawała się do wysyłki. Z góry przepraszam za ich jakość, bo do tego, aby ocenić je dobrze daleka droga. Ale cóż, po jeszcze gorszych doświadczeniach z tym związanych w Baku to cokolwiek jest, więc nie będę grymasił.

Pocztówka z Teheranu jest zapowiedzią dla Wszystkich ww. dzieci, iż w najbliższym czasie mogą spodziewać się kolejnych kartek z wybranych przeze mnie miejsc. Napisze tylko, że będzie ich co najmniej pięć. Informację o tym skąd wyślę kolejne kartki sukcesywnie znajdziecie na moim blogu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)