czwartek, 22 lutego 2018

Marzycielska Poczta (Tajpej) Tajwan - W 40 Dni Dookoła Świata - "Pocztówka z Podróży"


W Tajpej na Tajwanie z pocztówkami już tak łatwo jak na Filipinach nie jest. Nie to że nie ma, ale są powiedziałbym nieco specyficzne :-). Ale, no cóż bywało już gorzej, zatem kartki w ramach Akcji Pocztówka z podróży" realizowanej podczas podróży "W 40 Dni Dookoła Świata" dla dzieci z Marzycielskiej Poczty otrzymają: 




01. Emilka Kocurek
02. Ewa Dąbrowska
03. Irmina Rychlicka
04. Julia Skonieczek
05. Katarzyna Krupa
06. Krystian Greneczko
07. Krzyś Majka
08. Kuba Ostasz
09. Lenka Krakowczyk
10. Maciej Oświeciński 
11. Martynka Kurek
12. Mateusz Halejcio
13. Monika Jadczak
14. Natalia Dobska
15. Natalia Sidło 
16. Nikola Kowalik
17. Paweł Majewski
18. Tobiasz Nowicki
19. Szymon Gromada
20. Wiktoria Gałka
21. Wiktoria Kępińska
22. Wiktoria Mering
23.- 26. Sponsorzy

Tu też nieco udziwnione. Na dużej poczcie rano kupiłem w jednym okienku kartki pocztowe i zapłaciłem kartą. Zakup znaczków odłożyłem na później, bo pani powiedziała, że ona nie ma, ale nie ma się co martwić bo są kilka stanowisk dalej. Zatem po południu przyszedłem z zaadresowanymi, gotowymi do wysłania pocztówkami. Ale jak się okazuje to drugie okienko już nie udostępnia płatności kartą (trudno powiedzieć czemu) zatem muszę połazić, aby wymienić pieniądze. Te z kolei nie wymienisz gdziekolwiek jak na Filipinach. Wprawdzie są banki blisko, ale już nieczynne :-). Można skorzystać też z bankomatu, ale musisz wybrać więcej niż potrzebujesz bo jest minimum. 

Heh, .. a już myślałem, że to ten pierwszy kraj z którego uda mi się kupić wszystko bez zawirowań. Na, ale to nie ten moment jeszcze :-). Tak, czy inaczej kartki wysłane !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)