wtorek, 6 marca 2018

Marzycielska Poczta (Kahului) Hawaje - USA - W 40 Dni Dookoła Świata - "Pocztówka z Podróży"



Kahului - miejscowość położona na wyspie Maui w stanie Hawaje w Stanach Zjednoczonych. To druga z hawajskich wysp, którą odwiedzam podczas tej podróży. Wybór padł właśnie na tę wyspę, bo stąd przewidziałem kolejny lot, tym razem do San Francisco w Kalifornii. 


Korzystając z okazji właśnie z Kahului wysyłam ostatnią partię pocztówek do dzieciaków z Marzycielskiej Poczty w ramach Akcji "Pocztówka z podróży" - "W 40 Dni Dookoła Świata". Są to te same pocztówki, które miały być zwiastunem tej Akcji, a  planowałem wysłać je z Lwowa (pisałem o tym tutaj). Nie udało się ich odebrać w Wielkiej Brytanii, gdzie ich oczekiwałem, ale z powodzeniem dotarły do USA. Życie zweryfikowało mój pierwotny plan i w rzeczywistości będą podsumowaniem mojej podróży. Z ostrożności nie zostawiam wysyłki na później, bo docelowo lecę na Karaiby i nie jestem pewien, czy tam pogodzę krótkie pobyty w poszczególnych miejscach z wysyłką kartek. Pocztówki zaadresowałem do:

01. Emilka Kocurek
02. Ewa Dąbrowska
03. Irmina Rychlicka
04. Julia Skonieczek
05. Katarzyna Krupa
06. Krystian Greneczko
07. Krzyś Majka
08. Kuba Ostasz
09. Maciej Oświeciński 
10. Martynka Kurek
11. Mateusz Halejcio
12. Monika Jadczak
13. Natalia Dobska
14. Natalia Sidło 
15. Nikola Kowalik
16. Paweł Majewski
17. Tobiasz Nowicki
18. Szymon Gromada
19. Wiktoria Gałka
20. Wiktoria Kępińska
21. Wiktoria Mering
22. - 31. Sponsorzy

No i bardzo smutna wiadomość. Pośród aktywnych profili na Marzycielskiej Poczcie w ostatnim czasie zaszły bardzo poważne zmiany. 


Z ogromnym smutkiem przyjąłem wiadomość, że odeszła od nas jedna z dziewczynek Lenka Krakowczyk (6 lat). Była jednym z 22 dzieci do których wysłałem pocztówki z każdego możliwego miejsca podczas tej podróży :-(. Na zawsze pozostanie w naszej pamięci. 

Bardzo mi przykro, że nie zdążyłem sprawić by uśmiech pojawił się na jej twarzy. Wyrażam szczere wyrazy współczucia dla rodziców i rodziny. Łączę się z Wami w bólu i smutku ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)