czwartek, 1 marca 2018

Marzycielska Poczta (Sydney) Australia - W 40 Dni Dookoła Świata - "Pocztówka z Podróży"


Po wizycie w niezapomnianym Singapurze zawitałem w Australii. Tę odwiedzam już po raz drugi w ciągu niespełna roku. A pomyśleć, że jeszcze całkiem niedawno wydawała mi się niedostępna, jakby poza zasięgiem. Na miejsce pobytu wybrałem Sydney, bo podczas ostatniej wizyty miałem spory niedosyt i obiecałem sobie, że jeśli powrócę do Australii to przede wszystkim do Sydney. I tak też się stało. Pocztówki z tego fascynującego miasta w ramach Akcji Pocztówka z podróży" realizowanej podczas podróży "W 40 Dni Dookoła Świata" dla dzieci z Marzycielskiej Poczty, wysyłam do: 

01. Emilka Kocurek
02. Ewa Dąbrowska
03. Irmina Rychlicka
04. Julia Skonieczek
05. Katarzyna Krupa
06. Krystian Greneczko
07. Krzyś Majka
08. Kuba Ostasz
09. Lenka Krakowczyk
10. Maciej Oświeciński 
11. Martynka Kurek
12. Mateusz Halejcio
13. Monika Jadczak
14. Natalia Dobska
15. Natalia Sidło 
16. Nikola Kowalik
17. Paweł Majewski
18. Tobiasz Nowicki
19. Szymon Gromada
20. Wiktoria Gałka
21. Wiktoria Kępińska
22. Wikoria Mering
23. - 26. Sponsorzy

Jest wiele miejsc, które można zobaczyć odwiedzając Sydney. Sporo rzeczy można zobaczyć za free. Ale też za wiele z nich trzeba zapłacić. Trzeba przy tym zaznaczyć, że Australia nie jest tania. Więcej napiszę w poście z Sydney, a tym czasem pozdrawiam z tego niesamowitego miejsca. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)