niedziela, 24 września 2023

Edmonton (Canada) 2023' - coś więcej niż dwie ulice

Edmonton znalazło się na drodze mojej podróży zupełnie przez przypadek. Kiedy planowałem pobyt w Vancouver noclegi w weekend były w normalnej cenie. Jednak kiedy doszło do samej rezerwacji ich cena w moim odczuciu przekroczyła zdrowy rozsądek. W związku z tym znalazłem alternatywę. Tani lot do Edmonton, a tam tani nocleg na weekend, a później połączenie lotnicze do Ottawy. Ta decyzja z kolei pozwoliła mi zrealizować kolejny element wcześniejszego planu. Edmonton to drugie co do wielkości miasto prowincji kanadyjskiej Alberty (po Calgary) i jej stolica. Jest równocześnie jednym z najnowocześniejszych miast Kanady zachodniej leżące na kanadyjskich preriach.

Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy przeglądając informacje o tym miejscu to "dwie ulice na krzyż", jednak jak się okazało Edmonton to coś więcej niż dwie ulice. Rozległe spokojne miasto w którym każdy znajdzie coś dla siebie.









Trasa podróży:  
-----------------------------
FlixBus - Warszawa - Berlin
British Airlines - Berlin - Londyn - Denver
American Airlines - Denver - Chicago - Vancouver   
Flair Airlines - Vancouver - Edmonton

 Więcej zdjęć z: Edmonton (Canada)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)