niedziela, 17 września 2023

Berlin (Niemcy) 2023' - w drodze do celu ..

Lotnisko (BER) Berlin to prawdziwe okno na świat. Otwiera drogę do wielu miejsc, które przeważnie kojarzą się z drożyzną. To z tego miejsca można załapać się na tanie połączenia lotnicze. 
Wystarczy dobrze poszukać.

Planując swoją podroż do Kanady w bonusie zahaczyłem o dodatkowe miasta, które i tak chciałem odwiedzić, a wybrane połączenie pozwoliło mi na krótki rekonesans w ramach jednego biletu w dwóch amerykańskich miejscowościach Denver i Waszyngtonie. Do tego drugiego wprawdzie jeszcze nie dotarłem, ale to tylko kwestia czasu :-).

Póki co skupię się na Berlinie, bo tu po przybyciu FlixBus-em zatrzymałem się, aby przypomnieć sobie to miasto. Byłem tu wielokrotnie, ale wydaje się mi, że za każdym razem odkrywam coś nowego.

Nocleg: zatrzymałem się w St Christopher's Inn Berlin Mitte (18 EUR / noc). Dogodna lokalizacja, czysty zadbany, dobrze zorganizowany. Dogodna lokalizacja pod względem połączenia z lotniskiem.
 
Fontanna Neptuna w Berlinie (1891)

Pomnik żołnierzy radzieckich w Berlinie Tiergarten

Brama Brandenburska (1791)

Katedra Berlińska

Alexanderplatz Berlin

                                Zegar na Alexanderplatz ze Skyline (w tle)



Trasa podróży:  
-----------------------------
FlixBus - Warszawa - Berlin

Więcej zdjęć z: Berlin (Niemcy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)