czwartek, 13 listopada 2014

Marzycielska Poczta - "South Ameryka - Pocztówka z Podróży"


Przy okazji podróży do Ameryki Południowej po raz pierwszy wziąłem udział w projekcje Marzycielska PocztaTa narodziła się pod koniec 2009 roku. Co jakiś czas na stronce: http://marzycielskapoczta.pl/ (link) zamieszczane są profile chorych dzieci z całej Polski, które kochają dostawać tradycyjne listy i kartki. W profilach dzieci znajdują się adresy pocztowe, pod które każdy może napisać. Listy i kartki dodają dzieciakom siły do walki z chorobą, ich rodzicom otuchy, a samym piszącym mnóstwo frajdy. 

Będąc w Rio de Janeiro wysłałem kartki pocztowe z pozdrowieniami z Brazylii. Z 10  losowo wybranych dzieciaków, do których wysłałem pocztówki mam już pierwsze komentarze.









Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko kontynuować ten projekt i wysyłać pocztówki z podroży. 
Nie wiele kosztuje a cieszy :-).  
Zachęcam również Wszystkich, którym nie sprawi to problemu do takiej formy pomocy. 
Każda pomoc jest ważna, każda się liczy, każda ma znaczenie.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)